top of page

הטבעת שהתגלגלה אלי…


שרה גילאון - הטבעת שהתגלגלה אלי
הטבעת שהתגלגלה אלי…

כשלמדתי הילינג באנגליה נסענו אני ובעלי דאז לגלסנטנברי שהיא כמו "ירושלים של אנגליה". טילנו בגן שיש בו 2 מעיינות קסומים הידועים כמקום עם סגולות מרפא. לפתע התגלגלה אלי הטבעת הזו ..כאשר שמעתי אותה מתגלגלת אלי כמו באגדות..התכופפתי והרמתי אותה. כיוון שהיתה כולה זהב טהור , ניגשתי לשוערת הגן וספרתי לה שמצאתי את זה אבל זה לא שלי. היא אמרה שאשאיר את הטבעת ל24 שעות. אם מישהו יבקשה היא שלו ואם לא זה שלי. חזרתי כעבור 24 שעות והיא הגישה לי את הטבעת ואמרה – היא שלך !

שנים רבות הטבעת היתה במגירה כי חששתי שיחשבו שזה צלב..ואז לאחר שעברתי ארועים קשים "עוקץ" בבניה ותקריות סביבו…קבלתי 3 סימנים ברורים לענוד את הטבעת!

סימן 1: לקרן הבת של האדריכלית שעזרה לי היה קעקוע כזה על הרגל. שאלתי אותה מה ההסבר המדויק שאני תמיד שוכחת מה המשמעות של זה? והיא אמרה לי נחרצות : " אז תקשיבי" זה מפתח החיים ופרעונים השתמשו בו להילינג והגנה ..תשימי את הטבעת. אמרתי כן כן והמשכתי בריצה השרדותית.. סימן 2: השתתפתי בפסטיבל שאקטי 2010 עם הסדנה שלי "ואהבת לגופך כמוך- נשים עושות שלום עם הגוף" ועם המופע " למה צחקה שרה"? ופגשתי סבתא מדליקה עם נכדה בשם חופש. לסבתא היה תליון כזה . ספרתי לה על הטבעת. כששאלה איפה הטבעת? גמגמתי שאני חוששת שיחשבו שזה צלב..אני עובדת גם עם דתיות..ואז היא אמרה לי קבלת דבר כזה להגנה ושמירה ולריפוי אם את לא משתמשת בה את יכולה להביא לי אותה…בקצור הבנתי ..חזרתי הביתה ובשיחה הבאה עם סימונה היא אומרת לי – קרן שואלת אם כבר שמת את הטבעת? זה היה הסימן ה- 3 … אז מאז ועד היום הטבעת עלי . וכן היא סמל עתיק שהגיע עוד מאטלנטיס.

קבלתי מתנה גדולה , סימן משמיים שהגיע באופן הכי magicla שאפשר לחוות

מתנה מהאלה

חיבור למסורות הרוחניות של הקסם הגבוה, לריפוי

מוזמנים לחוות אתי ודרכי את הריפוי,

להפתח להתמרה ולהילינג






bottom of page